sobota, 30 lipca 2011

oddychanie


Kiedy się budzę i jestem spokojna. Kiedy nie marzną mi stopy bo je trzymasz w dłoniach. Kiedy palimy jednego papierosa na balkonie. Kiedy całujesz mnie po oczach jak płaczę. Kiedy całuję Cie po oczach jak płaczesz. Kiedy nie umiemy gotować, kiedy robie Ci kawe a Ty jej nie pijesz bo zapominasz, kiedy jesteśmy najszczerszym śmiechem w mieście, kiedy noszę Twoje ubrania, kiedy pachniesz mną a ja Tobą, kiedy chodze na palcach żeby Cie nie zbudzić, kiedy budzisz sie w nocy i całujesz mnie jak śpię, kiedy pokazujesz mi jaki świat jest niesamowity, kiedy pokazuję Ci jaki świat jest niesamowity, kiedy rozpaczliwie łapię oddech, kiedy trzymasz mnie bardzo mocno i nigdy nie wypuścisz, kiedy wiesz, że jestem nawet jak mnie nie ma, w amsterdamie, tutaj, wszędzie, jesteś cały mój, jestem cała Twoja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz